24 oktober 2008

Alla vinner

Vi diskuterade grader ur ett marknadsföringperspektiv härmedagen.

- Aha vilket problem! Så fiiint! Grymme!
- Synd att det ligger helt själv.

- Förvisso men det gör Vita lögner, Ghetto sprickan mfl oxå.

- Ja och folk åker dit.

- Visst.


Vad skulle du göra för att pusha ett superfint problem maximalt? Alla utom Mammut är faktiskt intresserade av att visa upp sin baby.

- Jag skulle sätta airbagga. En 7b som ganska snart sjunker till 6c kommer att locka mer folk än en 6c som stiger till 7b.
- Varför?

- För att den stått som 7b.

- Men den är ju inte hårdare än 6c!

- Du. 8 av 10 sender inte 7b, men sender de en 6c som stått som 7b så har de praktiskt taget...
- ... sent en 7b.
- Precis!

-
Nice mannen!
- Så skulle jag göra. Plus ett bra namn som folk kommer ihåg. Något speciellt något fyndigt.

- Räktrålarn, Exploding Fist eller Arkiv x.

- Never!

- Emo-boy gets fucked in bar by rockers watched by tied up
impressive girlfriend.
- Lysande!
- Klassikern är annars att sätta sitt eget namn på problemt. Runes arete, Bills slabb, Bengts send etc.
- Tidlöst.

Således:

- En sandbag lockar få starka, en airbag lockar alla!
- Yeah!


Inga kommentarer: